Overdrijven kan ik best redelijk

Het is niet moeilijk, het is gewoon ongemakkelijk.

In de eerste plaats voel ik me niet alleen in me eentje eenzaam ook samen met anderen voel ik me eenzaam. Ten tweede voel ik me niet enkel alleen, ik voel nog meer. In beide gevallen voel ik me dus niet alleen alleen. Dat lijkt van de ene kant heel dubbel, maar alleen van die ene kant, van de andere kant lijkt het helemaal niet dubbel.

Dat ik me afzonder is niet uitzonderlijk. Ik doe dat niet alleen in gezelschap maar ook als ik alleen ben. Daar ben ik vast niet alleen in. Ik voel me dus niet als enige alleen, anderen voelen zich ook alleen. Het is een gezamenlijk gevoel en laten we dat vieren.

Het is enkel zinnig als het niet ambigu of dubbelzinnig is.

Ik vind het oprecht krom. Het is scheef en niet recht te praten. Het lijkt echt echt maar natuurlijk is het zuiver kunstmatig. Het is echt nep. De ongelogen werkelijkheid is in wezen eigenlijk echt vals. Het bedrog doet dit juist echter lijken. Desondanks is het nooit exact precies en zeker niet direct correct. Een onduidelijk streven naar betekenis en bestemming. De pure intentie is nog net niet zuiver maar zal wel polyinterpretabel zijn. Namaak is valse schijn. Het is als een vervalsing van een wassen neus. Echter het is juist fout. Beter is best goed en aannemelijk. Niet moeilijk, wel ongemakkelijk.

Buitengewoon ongewoon

Het is buitengewoon ongewoon bijna opmerkelijk eigenaardig. Ik ben uitzonderlijk merkwaardig, redelijk vreemd en soms zelfs een dwaas. Het blijft buitengewoon ongewoon, bijzonder uitzonderlijk bijna onverklaarbaar apart. Ik ben soms redelijk onbegrijpelijk en onbegrijpelijk vreemd. Soms zelfs een dwaas.

Ik ben gewoon niet bijzonder eenvoudig omdat ik simpelweg te moeilijk doe.

Ik sta vierkant achter de bond voor het behoud van cirkelredeneringen zodat cirkelredeneringen behouden blijven en ik vierkant achter de bond kan blijven staan.

“Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is.” …zeg dan Nietzsche..

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment